Rusya’da popüler uygulamalara para cezası kesildi

Moskova’da Twitch, TikTok, Pinterest ve Wikipedia’ya karşı açılan davalar sonuçlandı.

Mahkeme, platformlarda yasaklı içeriklere erişimin engellenmediğini tespit ederek Twitch, TikTok ve Pinterest’e 7 milyon ruble, Wikipedia’ya ise 3,5 milyon ruble para cezası verdi.

Rusya’da Apple, Google ve Facebook gibi yabancı şirketlere de benzer nedenlerle para cezaları uygulanmıştı.

Related Posts

Ay’ı oluşturan çarpışma, hayatı da getirmiş olabilir

Dünya, Güneş Sistemi’ndeki kayalık gezegenler arasında neden tek başına hayat barındırıyor? Bilim insanları bu sorunun yanıtını anlamak için Güneş Sistemi’nin oluşumuna dair karmaşık simülasyonlar yaparak ilginç bir sonuca ulaştı: Belki de her şey, 4,5 milyar yıl önce Dünya’ya çarpan dev gezegenimsi Theia sayesinde oldu.

Nvidia, Apple’ı geride bıraktı: 4 trilyon dolar sınırına ulaştı

Yapay zekâ çiplerine olan yoğun talep Nvidia’yı rekor üstüne rekor kırmaya taşıyor. Şirketin piyasa değeri geçtiğimiz Perşembe günü gün içi işlemlerde 3.92 trilyon dolara ulaşarak tarihî bir eşiğe geldi.

Microsoft’ta son işten çıkarmalar; 9 bin kişi işten çıkarıldı

Microsoft’un geçen hafta yüzlerce çalışanını işten çıkaracağı iddia edilmişti. Bu söylentiler gerçekleşmeye başladı.

Turkcell’den yapay zeka adımı!

Panelde değerlendirmelerini aktaran Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç yapay zeka ve büyük veri temelli teknolojilerin artık sadece birer araç değil, dijital çağın yeni paradigmaları olduğunu belirterek, yapay zekânın yalnızca algoritmalarla …

Steam’de 10 Temmuz’a kadar sürecek ‘Yaz İndirimleri 2025’ başladı

Steam’de 10 Temmuz’a kadar sürecek yeni bir indirim haftası başladı. Yeni Yaz İndirimleri 2025’te yüzlerce oyunda indirim var.

Apple ürünlerine artık etiket yapıştırılacak

Apple, Avrupa Birliği’nde yürürlüğe giren yeni düzenleme kapsamında, iPhone ve iPad modellerine enerji verimliliği etiketleri eklemeye başladı. 20 Haziran 2025 tarihi itibariyle AB’de satılan tüm yeni Apple cihazlarının kutularında yer alacak bu etiketler, kullanıcıların ürün seçimini daha bilinçli yapmalarını sağlamayı hedefliyor.